Masaj Salonu Dekorasyoncusu
Masaj Salonu Dekorasyoncusu oyna

Masaj Salonu Dekorasyoncusu oyunu hakkında

Masaj salonu dekorasyoncusu oyunumuzda işletmeci kız bir masaj salonu açmaya karar veriyor. Ancak işletmeci kızın tamamlaması gereken bazı dekorasyon işleri var. İşletmeci kızın modern bir masaj salonuna sahip olması için açtığı masaj salonunu en güzel şekilde dekore etmek zorunda ancak işletmeci kız dekorasyon işleri konusunda çok yetenekli değil. İşletmeci kız dekorasyon konusunda herşeyin mükemmel olmasını istiyor. İşletmeci kızın masaj salonunu dekore etmesi için yardımınıza ihtiyacı var. İşletmeci kız sizden muhteşem bir iş çıkarmanızı istiyor. Masaj salonunu dekore etmeniz için yapmanız gereken şey çok basit. Farenizi kullanarak birbirinden güzel eşyalar arasından beğendiklerinizi seçip masaj salonunun içine yerleştirmek. Seçtiğiniz eşyaların birbiriyle renk uyumu içersinde olmasına dikkat edin. Birbirinden güzel eşyaları masaj salonuna yerleştirerek görkemli bir dekor oluşturmaya çalışın.

4.06 / 5 Toplam 433 oy verilmiş
OYUNA BAŞLA

Yorumlar (28)

açılırsa çokçokçokçkoklç güzel mouınuran koca taş 10 ay önce
Oyun çok güzel amam çokk sapıkça bir oyunnEcesu NAZ 1 yıl önce
bende bu oyunun kac saat bekledim ve bilgisiyarı kapattımmelisa yaman 1 yıl önce
evet aynen berat süslü canım benimferdi belli 1 yıl önce
oyun öyle güzel ki anlaatamamhazal keleş 1 yıl önce
fena değilmedine gül 1 yıl önce
ÇOK GÜZEL BİR OYUNDU AMA KISAYDIASEL AÇIL 1 yıl önce
oyun çok güzelzerda bekirhan 1 yıl önce
orta sayılırdeniz damla 1 yıl önce
ben barbienin tüm oyunlarını çok seviyorummerve helin 2 yıl önce
BANA GÖRE OYUN ÇOK KÖTÜBUSE NUR İRŞİ 2 yıl önce
çok güzelmiş bayıldım çok güzelzeynep demir 2 yıl önce
inamıyorum çok güzel harika ya mükemel herkese tavsiye ederim bencearzu altın 2 yıl önce
biraz bekleyin açılıyo arkadaşlar çok güzel oyun tavsiye ediyorumecemsu sevgi 2 yıl önce
oyun güzel oynadım beğendimberfin kaya 2 yıl önce
neberkanka batuhan güneyicengiz dağ 2 yıl önce
harika cok sevdim herkes oynasin ben cok sevdimzehta teri 2 yıl önce
çook beğendimbetül akbaş 3 yıl önce
BERBAT BİR OYUNBETÜL 3 yıl önce
benim evim bu agayaren özçelik 3 yıl önce
vay güzelaslı cemre 3 yıl önce
çok bayıldım çok güzel :Dpoyraz ayık 3 yıl önce
SELAM COK GUZEL OYUNREVAN PERVIN 3 yıl önce
Oyun cok kotu siz nasil beyeniyorsunuzSerdarzade Naznaz 3 yıl önce
o kadar guzel kıcemre ucar 3 yıl önce
bayıldımözge şımarık 3 yıl önce
aynen ya bu negizem balcı 3 yıl önce
abicim kaç dakika da açılacak bu oyun b e ben beratberat süslü 3 yıl önce
Reklam

OYUNLAR

Reklamlar